Top Menu - Swedish

Sustainable in every detail
Future Generations!

Nöjd Kund-Garanti

Att handla hos Woolly Bear är tryggt

Woolly Bear erbjuder vår egna Nöjd-Kund-Garanti. Garantin är en tydlig manifestation från vår sida som syftar till att ge våra kunder trygghet och att understryka vår höga kvalitet. Därför erbjuder vi alla våra kunder öppet köp och bytesrätt i 30 dagar från det datum att du hämtat ut ditt paket.

Du får naturligtvis prova varorna för att kunna uppleva vår kvalitet. Tänk bara på att vid en retur eller ett byte måste varan komma tillbaka oanvänd och i sin originalförpackning.

Reklamation

Vi vill också ta höjd för det oväntade och om en vara inte lever upp till dina förväntningar gällande kvalité och hållbarhet har du självklart möjlighet att reklamera. Som kund har du reklamationsrätt i tre år.


Hör då av dig till info@woollybear.se. Bifoga bild på varan, ungefärligt inköpsdatum och beskriv vad varan har för defekt så hjälper vi dig vidare.

Vi vill säkerställa att ni känner er helt trygga i ert köp hos oss på Woolly Bear, därför har vi en Nöjd kundgaranti.

Returer och byten

Att returnera är gratis. Med din order medföljer en fraktsedel och en byte/retursedel som du använder när du skickar tillbaka din vara. På byte/retursedeln kryssar du i vilken/vilka varor du vill byta eller returnera och eventuell anledning.

Vid byte är det endast möjligt att byta mot samma vara i annan färg eller storlek. Vi har i nuläget inte någon möjlighet att reservera en vara. Är bytet du önskar slut i lager återbetalar vi dig för varan.

För att returnera, fäst fraktsedeln utanpå paketet. Lämna sedan in ditt paket hos närmaste postombud för retur till vårt lager. Det tar vanligtvis 5-7 arbetsdagar innan vi har mottagit och hanterat din retur, du kommer då få en bekräftelse via epost.

Vid godkänd retur ska plagget vara oanvänt med etiketten kvar på plagget.

När vi har mottagit din retur

Vi behandlar din retur omgående när den mottagits på vårt lager. Du får ett mail som bekräftar att vi har mottagit ditt byte eller retur. I mailet hittar du också mer information gällande återbetalning. Om du inte får något e-mail med bekräftelse inom sju arbetsdagar från det att du returnerade ditt paket – ta kontakt med info@woollybear.se och ha ditt sändningsnummer från Posten tillgängligt.  Notera att du alltid betalar för eventuell fraktavgift vid byte och retur, dock inte vid en reklamation.

Följ oss

1460149035_social_media_online_logo_facebook           twitter_woolly-bear         1460149042_social_media_online_logo_instragram

btt